onsdag den 11. juli 2012

Phu Quoc. Betyder det mon "Himmel på Jord"?

Jeg sidder lige nu på restauranten på vores hotel på øen Phu Quoc og nyder den sidste aften af vores allersidste ferie i Vietnam.

Kender I det, når ord ligesom ikke rigtig helt er nok til at beskrive hvor dejligt et sted er? Well, sådan har jeg det lige nu, så i stedet for at give det et forsøg vil jeg lave en lille billedemontage i stedet..































Siger billederne ikke rigeligt?

Som billederne måske antyder, har vi ikke lavet andet end at slappe af hele ferien. Efter så mange oplevelsesferier i Vietnam, havde vi virkelig brug for at koble helt af inden vi vender skuden hjemad om 2 dage (!!!).

Det eneste jeg kan sige er: Skal du besøge Vietnam, må du næsten unde dig selv at besøge Phu Quoc!!
Det ER virkelig paradis på jord!

I morgen går turen så tilbage til Hanoi. Vi har allerede pakket vores kufferter til Danmark inden vi tog afsted til Phu Quoc i lørdags, så vi skal bare lige have ordnet de sidste ting (dem er der nok af!) og så er vi klar til hjemrejse på fredag.

Dette bliver nok derfor mit sidste vietnamesiske blogindlæg. Vi ses på den anden side!

- HC -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar