onsdag den 11. januar 2012

Velkommen til min blog!

Hurra!! Min første blog...

Mit navn er Maria og jeg læser på pædagogseminariet i Roskilde. De næste 6 måneder skal jeg være i praktik i en børnehave i Hanoi i Vietnam og jeg vil på denne blog løbende holde jer opdateret med både faglige krav fra seminariet og personlige oplevelser.

Jeg har delt det sådan op, at det forhåbentligt vil være overskueligt for jer, at se forskel på de faglige elementer og de personlige indlæg her på bloggen. Der vil både være familie, venner og faglige personer der følger denne blog, så jeg har forsøgt at gøre det nemt at finde de oplæg man er interesseret i at læse. I "Private indlæg" vil alle mine private indlæg blive lagt ind og under "Faglige elementer" vil alle mine krav om de faglige elementer fra seminariet blive lagt ind. Her har jeg ligeledes, som en lille bonus, lagt en masse praktisk info ud til kommende udenlandsstuderende i et forsøg på at gøre forberedelserne så overskuelige som muligt.

Så velkommen til og skriv endelig til mig hvis I skulle have spørgsmål!

- HC -




Ingen kommentarer:

Send en kommentar